28 - 17 är jag borta

Lördagsbloggen borde jag döpa om bloggen till, har ju skrivit på lördagar på senaste tiden. Men nu är det i alla fall så att imorgon åker jag till England med familjen och där ska vi bila runt i tre veckor. Så hem kommer jag den sjuttonde juli (med en massa bilder hoppas jag) och då är jag hemma i en vecka, sen åker jag på gymnastikläger i en vecka, sen gotland en vecka med bästis A och sen ska jag segla med familjen en vecka.
Här får ni några bilder som ni kan roa er med medans jag är borta.
Pusshej!
 
 
 
 
 
1. En fågelunge som skrämde bästis E när den prasslade i gräset. Stackarn hade ramlat ner från boet och den var inte  riktigt stark för att flyga än. 2. Midsommar tårtor som jag, bästis A och bästis syrra gjorde. 3.Chokladbomber. 4. Hästar som jag och bästis A cyklade förbi. 5. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du blogg så skriv gärna adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0