Dumma tant

1 
2 
3 
4 
5

Lite bilder från idag när jag och mina två bästa vänner var i kungsan och fotade lite. Tyvärr håller de på att blomma ut och tappa bladen. Synd att inte de kunde vara såhär hela sommaren. Men det var ändå bra att de håll på att tappa bladen för vi skakade lite på de och då föll det blad över oss när vi tog kort.

Åh juste, det kom fram en tant som sa att vi skulle sluta skaka träden.
Tanten: Kan ni inte sluta med det där? Det är så tråkigt när allt ramlar ner.
Jag: Men de håller ändå på att ramla av och vi får ju knappt ner något.
Tanten: Men det är så tråkigt när det inte är något kvar på träden.
Jag: Men det är inte bara vi som gör såhär.
Tanten: Va?!
Jag: Men det är inte bara vi som gör såhär.
Tanten: Va?!
Jag: Men det är inte bara vi som gör såhär.
Tanten: Vad?!
Jag: Men det är inte bara vi som gör såhär.
Tanten: Vad säger du? (Så drar hon i sitt öra för att hon tror att hon hör bättre då.)
Jag: Men det är inte bara vi som gör såhär.
Tanten: Man jag har sagt till fler också. Det är så tråkigt när vi måste betala skatt och så gör folk såhär.

Haha, fy fan vilken dum människa. Det var väl bara oss hon vågade säga till.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

fina bilder :)

2009-05-05 @ 23:10:22
URL: http://beeahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du blogg så skriv gärna adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0