It's friday today!

Hej och välkommen till min blogg It's friday. Det är så att jag inte har tid att blogga mitt i veckan men på fredagar då skolan har slutat och jag inte har någon träning så kan jag. Därför fick bloggen heta It's friday.

Just nu så vill jag vara anonym och hoppas att ni respekterar de. Det gör bloggen mer spännande. Men jag kallar mig själv för L om ni skulle undra. Jag har haft blogg förrut och var då ''icke'' anonym.

Jag fotar oftast med en SONY - DSLR A200K.

Jag hoppas att ni gillar det jag gör och att ni tittar in här minst varje fredag. Det skulle kunna bli så att jag får bloggtid andra dagar än på fredagar och ska då försöka skriva också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du blogg så skriv gärna adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0