VIP(!!!)-platser på Beyonce igår!

Japp, precis som rubriken löd. Jag och min två kompisar som gick på Beyonce konserten igår fick stå i ''VIP-båset''. Jag kan fortfarande inte förstå det. Jag har filmat så ni ska få se. Asså det är helt sjukt.

Det kom fram en tjej som sa att vi skulle följa med henne, men vi sa att vi kommer förlora våra platser om vi gick därifrån (vi hade redan ganska bra platser), men hon sa att vi inte skulle förlora dom. Och så hade ena kompisen gått iväg. Så då gick hon. Men jag gick tillbaka till henne och sa att hon var tillbaka och då sa hon att det redan var försent men skulle gå och kolla i alla fall. Sen kom hon tillbaka och gick med oss till ''VIP-båset''.

Så fick vi ha Beyonce ''lappar'' på byxorna som visade att man fick stå där. Ska ta kort så ska ni få se. Det var så jävla coolt. Jag nuddade Beyonce 3 gånger. T R E gånger!!! Håret, benet och handen! Jag har nuddat Beyonce som man annars bara ser i tidningar! Och min kompis sjöng i hennes mikrofon. Ahh, jag fattar fortfarande inte. Det här är det bästa jag någonsin varit med om. Och Beyonce sjunger bättre live, så alla vet det.

BEYONCE ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

Har du blogg så skriv gärna adressen här:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0